Waar kan ik met mijn meubelontwerp naar toe?

Ik ben al ruim 25 jaar werkzaam als meubelstoffeerde bij diverse werkgevers.
Door de jaren heen heb ik veel ervaring opgedaan met materialen. Wat en hoe je ze moet gebruiken een bepaalde vorm en/of zitcomfort te krijgen.
Ik loop al geruime tijd rond met het idee om zelf meubels te gaan ontwerpen. Aangezien ik zelf geen werkplaats heb om zelf de meubels te maken is mijn vraag dus; waar kan ik met mijn meubelontwerpen naatoe?
Zijn hier speciale buro's voor die dit dingen kunnen regelen?
Wie kan mij helpen....?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Als je contact opneemt met een binnenhuis architect die kan je verder helpen.
Die mensen richten huizen in,en hebben contacten die dat voor hun maken.
Alles wat voor een in richting nodig is daar hebben ze fabrikanten voor.
Dus misschien zit er dan een geïnteresseerde fabrikant tussen
Wij hebben ook te maken met architecten voor binnen werk en in deze tijd is er best interesse voor nieuwe dingen.
Ik wens je veel succes..
burgos
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt een samenwerkingsverband aangaan met een meubelmaker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ken een goeie meubelmaker die je zeker en vast kan helpen.
Firma noemt AB-Wooddesign.
Mail enkele van je ideeën en vraag eens om een prijs.
Echt aanvaardbaar qua prijs en exact naar u wens en tekening.