in de zomer juli- september ongeveer
anneliez
11 jaar geleden
ItisILeClerc
11 jaar geleden
Dank je voor je antwoord!

Andere antwoorden (2)

De winter en het vroege voorjaar zijn bij uitstek de perioden om deze van oorsprong Zuid-Afrikaanse bloemen te kopen, hoewel ze ook in andere jaargetijden te verkrijgen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ItisILeClerc
11 jaar geleden
Ja, dat artikel was ik ook al tegengekomen, maar mijn ervaring is toch anders: de afgelopen maand een tiental bloemenzaken bezocht, maar overal ving ik bot. Ook geen eenduidig antwoord wanneer ze er wèl zouden zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ze in november nog moeten bestellen en toen waren ze gewoon in de winkel aanwezig.
Het ligt er ook aan om welke kleur het gaat want de witte zijn er meestal wel.
Ik zou eens een rondje bellen doen,heb ik toen ook gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik las dat de bollen wel te bestellen zijn en de bloeitijd juli/sept is.
Wel vreemd dat ik ze dan nog kon krijgen rond half november.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
Misschien was ik te laat. En ik was uit op gele fresia's.
Vanaf februari liggen ze in de winkel, de eerste bloeien al op de kwekerij waar mijn man werkt.