Wie weet hoe ik dit gat op moet vullen ik weet niet wat materiaal het, er zit niets achter, het is hol? ik zal proberen een afbeelding te plaatsen?

Ik dacht dat het mdf was maar ik denk nu van niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

Put schuim. Als dat hard is overtollig wegsnijden. En dan met plamuur glad strijken. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon dichtsmeren met plamuur.
Niet in één keer, maar meerdere lagen doen.
Pur werkt ook wel, maar heeft de eigenschap dat het zacht is daardoor kan de plamuurlaag bij geringe druk gaan scheuren.