hoe moet je de kluiscode rabo invoeren?

Hey, ik zocht de kluiscode van een topkid rabobank kluisje, en kwam dit tegen;
43 met de klok mee, 5 tegen en nogmaals 5 tegen en dan 23 met de klok mee

Maar nou vraag ik; moet ik met het codedraaiding op 0 beginnen, en als ik 43 streepjes met de klok mee ben gegaan, moet ik dan weer nr 0 om dan tegen de klok in 5 te doen? of moet ik op het 43ste streepje blijven staan en vanaf daar 5 tegen de klok in doen? Mijn kluis gaat nog steeds neit open namelijk....

Toegevoegd na 52 seconden:
Ik ben namelijk zo stom geweest om 4 jaar gelede de handleiding in de kluis zelf te doen, zodat niemand achter de code zou komen... maar nu ben ik m zelf vergeten..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
13K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien lukt het met een aardappel:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=fvwp&v=IyGhEIbZLUU

Antwoorden (1)

een kluis werkt op deze manier. bijv: 32 rechts is ding naar 43 ( vanaf 0) dan laat je hem staan en doe je afhankelijk wat er staat 5 rechts of links vanaf die 43, 5 naar links of rechts. dan weer vanaf waar die dan staat ( dat is dan 48 of 38) weer hoeveel je waarheen moet. Dan heb je de code. ( als je naar 0 gaat reset je in orincipe en moet je opnieuw beginnen.... ( de handleiding van de kluis in de kluis doen :D lmao. geweldig. Maar iig hoop ik dat dit helpt. succes ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
32 moet zijn 43 natuurlijk...

een kluis werkt op deze manier. bijv: 43 rechts is ding naar 43 ( vanaf 0) dan laat je hem staan en doe je afhankelijk...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke maar hoezo sta ik vanaf 0 op 43 als ik 32 nr rechts ga? iniedergeval alvast bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oh oke, dus ik moet naar streepje 43, en vanaf daar naar 38 of 48 en daarna weer naar 33 of 53? en vanuit daar moet ik 23, betekent dat dat ik dan naar 10 of 30 ? en moet ik die kluis aandrukken of t deurtje niet andrukken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beetje warrig antwoord maar volgens mij klopt het wel.
kleine aanvulling:
Als je met klok mee moet beginnen, moet je eerst 1 of 2 rondjes tegen de klok in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee kijk. je begint voor t gemak op 0 je moet naar 43 met de klok mee. dan ga je daarheen. ( op dat moment valt het 1e pinnetje in het gaatje.... daarna staat er dus 5 tegen. dus dan ga je van 43 -5 naar 38. ( hier valt pinnetje 2 in het gaatje) etc etc. pas als je klaar bent de kluis openen of tegen de deur aanduwen. ( anders zou je de code kunnen verstoren en moet je opnieuw beginnen ;) maar wat let je om het te proberen. het is niets digitaals zoals een pincode aarbij die na 3x verkeerd te doen de boel blokkeert.. ook al doe je het 1000 keer fout..
HeerVoldemort
11 jaar geleden
je neemt een hamer....