hoe moet je de kluiscode rabo invoeren?

Hey, ik zocht de kluiscode van een topkid rabobank kluisje, en kwam dit tegen;
43 met de klok mee, 5 tegen en nogmaals 5 tegen en dan 23 met de klok mee

Maar nou vraag ik; moet ik met het codedraaiding op 0 beginnen, en als ik 43 streepjes met de klok mee ben gegaan, moet ik dan weer nr 0 om dan tegen de klok in 5 te doen? of moet ik op het 43ste streepje blijven staan en vanaf daar 5 tegen de klok in doen? Mijn kluis gaat nog steeds neit open namelijk....

Toegevoegd na 52 seconden:
Ik ben namelijk zo stom geweest om 4 jaar gelede de handleiding in de kluis zelf te doen, zodat niemand achter de code zou komen... maar nu ben ik m zelf vergeten..

Weet jij het antwoord?

/2500

een kluis werkt op deze manier. bijv: 32 rechts is ding naar 43 ( vanaf 0) dan laat je hem staan en doe je afhankelijk wat er staat 5 rechts of links vanaf die 43, 5 naar links of rechts. dan weer vanaf waar die dan staat ( dat is dan 48 of 38) weer hoeveel je waarheen moet. Dan heb je de code. ( als je naar 0 gaat reset je in orincipe en moet je opnieuw beginnen.... ( de handleiding van de kluis in de kluis doen :D lmao. geweldig. Maar iig hoop ik dat dit helpt. succes ;) Toegevoegd na 1 minuut: 32 moet zijn 43 natuurlijk... een kluis werkt op deze manier. bijv: 43 rechts is ding naar 43 ( vanaf 0) dan laat je hem staan en doe je afhankelijk...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100