Ik wil een grote tekst op mijn muur hebben, hoe ga ik dit doen?

Ik wil dus een tekst op mijn muur van ongeveer 2,5 meter breed.
Zie bijgevoegde foto voor een voorbeeld, het gaat om de zwarte tekst.
Het liefste wil ik dit erop geschilderd hebben aangezien mij een stikker niet heel erg mooi lijkt.
Ik zat zelf te denken om het doormiddel van een sjabloon erop te schilderen, maar waar kan je dit soort sjablonen laten maken? Of is er misschien nog een andere manier om zo een tekst aan te brengen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
5.6K

Het beste antwoord

Misschien kun je ergens een beamer ofzo lenen.
je projecteert de tekst op de muur, trekt het over en dan kun je de hem verder inkleuren
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een slim idee, en toevallig ken ik iemand met een beamer.
Dankje

Andere antwoorden (3)

Kopieer de letters die je wilt in het beoogde formaat op zo dik mogelijk papier. Snij met een stanleymes de vorm eruit. Dan heb je zelf een sjabloon gemaakt, wat je kunt gebruiken om de letter op de muur met verf in te vullen.
Amadea
12 jaar geleden
Je kan de tekst over trekken op papier en dan de achterkant van het vel inwrijven met krijt (blauwe kleur). Dan het vel papier op de plaats plakken waar je het wil hebben,en dan de tekst overtrekken,dan is als het goed is de tekst doorgedrukt op de muur. Dan kan je het inschilderen,maar dan moet je wel een gladde muur hebben,als het aan de grove kant is zal dit niet lukken. Succes!

Gr Niki

Toegevoegd na 4 minuten:
De overtollige krijt resten kun je gewoon afwassen met water,als de verf is opgedroogd natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem als sjabloon laten maken bij stickerop.nl
Zij gebruiken overigens een heel dunne matte folie voor de muurstickers. Je ziet nagenoeg geen verschil tussen geschilderd of folie. Behalve dan dat een folie (muursticker) tekst veel strakker is.