Hoe kan ik een verfvlek uit mijn fleecetrui krijgen?

Het gaat om verf op terpetinebasis.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
schaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Antwoorden (4)

Spoel het uit met ossegal zeep. Werkt alleen met verf op terpentine basis en mag niet uitgehard zijn dus met andere woorden gemoorst op je zondagse bloes gelijk schoonmaken met ossegal zeep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vlek is al uitgehard helaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk smelt mijn hele fleecetrui weg als ik daarop thinner ga gebruiken.
Maar bedankt voor de tip.
Dit werkt echt, het klinkt raar, maar als het goede verf is doe er wat parfum op of nagelakremover laat het intrekken dip met een doekje en was het uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als voorgaande antwoorden niet werken is de enige oplossing de a;oude vlekkenschaar en die werkt gegarandeerd