Hoe verwijder je kaarsvet van een gelakte houten tafel zonder deze te beschadigen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
7.9K

Het beste antwoord

allereerst nooit gaan deppen, wrijven of poetsen...

enige wat je moet doen is ff wat minuten laten opdrogen, dan een zak ijs erop leggen en met een simpel plastic krabbertje, bankpasje etc wrijf je het er dan zo af.

1 gouden regel bij kaarsvet is laten afkoelen en hoe kouder het is des te makkelijker het weg te halen is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Keukenrol erop leggen en daarop iets warms als een pan met water. En een paar keer herhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Theedoek erop. Strijkijzer eroverheen. Heet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet te heet
wel plus van mij
wachten tot het opgedroogr is dan eraf paken ( rustig draaien) en dan met een doekje na doen. veel suc 6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan het met een haarföhn weer laten smelten en dan keukenpapier erop doen waar het dan in trekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een ijsklontje goed koelen tot het echt helemaal hard is en dan met je nagels(of bijvoorbeeld een pinpas oid) er af krabben, werkt bij mij altijd geweldig!
12 jaar geleden
Niet afkrabben, keukenpapier erop en met de strijkbout er overheen (lage temperatuur!).
Het kaarsvet langzaam en voorzichtig laten opnemen door het keukenpapier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed laten drogen en daarna idd met een pas of wat er op lijkt er af halen en daarna met een warme doek nog na dan is alles er af heb het nu zelf net gedaan en het werkt prima alles weer schoon en weg