Ik wil mijn kamer weer een keer veranderen, Ik wil een beetje een boeddha sfeer. met de kleuren grijs en wit, heeft iemand idee waar ik moet inkopen??

Ik wil dus me kamer veranderen, ik heb nu roze gordijnen en roze accessoires maar ik wil het grijs en wit, ook wil ik een boeddha schilderij, of een muursticker, maar waar moet ik inkopen doen? Ook wil ik nieuwe gordijnen voor niet al te veel geld. Alle antwoorden mogen :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Je wil het helemaal ZEN dus, bij Blokker, Casa, xenox, Ikea, Leenbakker, Kringloopwinkel, vind je overal wel iets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

voor de boedhas en accessoires naar Xenos.
Verder leen Bakker en dat soort winkels
anneliez
12 jaar geleden
Bij de Kwantum kan je terecht voor goedkope gordijnstof. Maar gooi niet meteen al het roze weg. Het staat nl heel mooi bij grijs en wit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens bij de Xenos kijken, niet te duur en leuke spulletjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Action hebben ze ook boeddha-spulletjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op de markt en in een lifestyle winkel.
12 jaar geleden
hier nog een leuke webshop voor wat hebbedingetjes

http://www.giftshop-indianspirits.nl/shop/index.php?cPath=34&osCsid=a56d523c41283dcc5fd12c0db61cc2d0