Ik zoek een apparaat waar stoom uit komt en waar je een luchtje in kan doen wat is dat ?

Ik zag laatst bij een vriendin thuis iets op tafel staan daar kwam stoom uit . je kon daar ook een luchtje bij doen zodat de stoom lekker zou ruiken. Het is geen groot apparaat maar past wel makkelijk op tafel . Het is om de vieze geurtjes in huis weg te krijgen. heeft iemand een idee ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.8K

Antwoorden (5)

Het zou een luchtbevochtiger kunnen zijn. Ik heb er een waar je een watje gedrenkt in geurstof in kan doen. Uit sommige lijkt stoom te komen, maar het is geen warme lucht.
12 jaar geleden
Dat is een vernevelaar. Je vindt ze vaak in alternatieve winkels, waar ze "heksen"spulletjes en elfjes enzo verkopen.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.beslist.nl/products/huis_tuin/r/BAMBOO%20Aromaverstuiver%20%20vernevelaar/

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je vernevelaar googlet, krijg je ook veel medische vernevelaars, die worden gebruikt voor astmapatienten.

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.newageshop.be/?gclid=COqo2b3GpKsCFcSCDgod4HFg2Q
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou een oliebrandertje kunnen zijn. Zat er ook een waxinelichtje onder? Die koop je bij Blokker, Rituals of Xenos ofzo. Dan doe je water met een paar drupjes etherische olie bovenin en het kaarsje steek je daaronder aan. Lekkerrr!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je wat aan onderstaande site.
Hier staan echt heel veel varianten om een lekker geurtje in huis te creëren.

Toegevoegd na 6 minuten:
Weet dat uit het model 'Yunique' ook inderdaad de stoom komt, die jij bedoelt.
Deze zag ik eens ergens staan, maar hij is wel mega deur, maar het is maar wat je er voor over heb.
Ook die andere die op die site staan, mat een waxinelichtje eronder zijn erg leuk, daar kun je zelf bijvoorbeeld met kerst kleine takjes van een kerstboom indoen, in water, en er is een heerlijke dennengeur door je huis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien was het een van Airwick of van Ambi Pur. Of mischien die in het plaatje hieronder, maar ik weet niet hoe die heet. Of misschien de FRED die kun je zien op het tweede plaatje