Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gaat er gebeuren/kan er gebeuren als een aannemersbedrijf bij mijn woning komt kijken, repareren?

Het is een huurwoning van de makelaar, deze week heb ik minstens vier moeten bellen met de technische dienst van de makelaar, dat iemand komt kijken naar de schimmel.
Zie voor info bij mijn vorige vraag over vochtproblemen.

Toegevoegd na 6 uur:
Vier is vier keer met de technische dienst.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
575

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Blij dat de verhuurder eindelijk gereageerd heeft.

Een aannemer zal nu eerst een afspraak met jou maken om het gehele huis door te lopen om te kijken waar de problemen liggen, aan de hand van wat hij constateert brengt hij een advies uit richting de huiseigenaar, vaak gaat dat samen met een berekening van wat de kosten van reparatie zijn.

Aan de hand van dit advies beslist de huiseigenaar wat er gedaan moet worden.

Daarna pas wordt er een afspraak met jou gemaakt hoe verder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ze komen eerst kijken, dan wordt er een afspraak gemaakt wanneer ze het probleem op komen lossen, dan moet je ruimte maken op de plekken waar gewerkt gaat worden en dan kunnen ze het probleem verhelpen, hoe dat gaat gebeuren is afhankelijk van de oorzaak van het probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betekent dat de aannemer/makelaar vanuit gaan dat het probleem op te lossen is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de aannemer sowieso, die gaat voor het geld, de makelaar wil het zo voordelig mogelijk oplossen, dus daar zal nog wel enige tijd overheen gaan

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding