Wie weet hoe je geplette vloerbedekking weer in de oude staat terug krijgt??

Wij hebben een tafel weg gehaald op een slaapkamer je kunt echter nog precies zien waar het gestaan heeft. Er zitten 4 platte plekken in de polen van de vloerbedekking. Is dat nog goed te krijgen de vloerbedekking ligt er pas 1 jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
7.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben ook benieuwd, heb ook zoiets, dus ga je vraag even volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad geen hoogpolig tapijt maar zo'n stevige vloerbedekking die eruit ziet als bolletjes dus het is niet op te kammen volgens mij.

Het beste antwoord

Stoomstrijkijzer er boven houden (let op , niet erop) en flink stomen. Werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb een miele stofzuiger Cat en Dog met een stofzuigermond die de polen als het waren 'kamt'. Zet alles weer fier overeind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij moet het effect hebben als e die plekke bestrijkt met warm water
van zon 40 graden celcius
maak het niet te nat gewoon een beetje met een borstel eroverheen
dan moet het lukken naar mij idee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een stoffeerderskam moet het enigzins lukken maar verwacht er niet te veel van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad warm water erop nevelen en dan met een vork de pool op kammen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik leg altijd een vochtige doek op de geplette plekken als ik de tafel heb verplaatst