Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben zelf slecht te voet, maar ik ben gek op groen in huis. Heeft iemand ervaring met het online bestellen van Kamerplanten en Bloemen voor thuis?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
744

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Bestel bloemenzaden, dan ben je ook direct bezig!
Je ziet het groeien, geeft je voldoening ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arena Bloemen bezorgt niet alleen bloemen door Nederland en België, maar ook kamerplanten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf goede ervaringen met euroflorist voor mijn bloemen (wel iets duurder dan normaal maar dan heb je ook wat.) en mijn plantjes bestel ik altijd op www.kamerplant.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook een mogelijkheid is een bloemenabonnement afsluiten bij een bloemist bij jou in de buurt, bijv. dat er elke 2e zaterdag een boeket van bijv. € 8,- bij je afgeleverd wordt.
Wij hebben dat al jaren voor onze bejaarde vader, als verjaarscadeau ieder jaar, en hij geeft dan bij aflevering voor het volgende boekt gelijk een vaas mee.

zo hoeft hij alleen de volle, nieuwe vaas neer te zetten, en te genieten....

Deze bloemist heeft ook kamerplanten, dus ik weet zeker, dat je, als je zou vragen om een 'zus-of-zo'-plant, dat die dan ook netjes bij je thuiskomt.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bakker Hillegom heeft (een beperkt assortiment) kamerplanten:
http://www.bakker-hillegom.nl/planten/kamerplanten/
Kamerplant.com heeft ze ook: http://www.kamerplant.com/Planten-Bestellen/vmchk/
Wordt keurig in een stevige doos thuisbezorgd, met instructies.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan alleen spreken uit ervaring dat bloemen niet zo'n probleem meer zijn. Let wel op: de ene leverancier is de andere niet. kwaliteitsverschil merk je vaak ook door prijs en keuzemogelijkheden.
Planten is een andere uitdaging, maar heb begrepen dat zeer binnenkort in dit seizoen GroenRijk ook planten gaat versturen tegen acceptabele prijzen, dus zonder dat je een halve tuin moet bestellen.
Samen met een set leuke potten kan ook jij dus jouw vensterbank wel gemakkelijker opfleuren ondanks je beschreven beperking
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding