Waar kan ik Japanse spullen kopen? Zie uitleg ;)

Ik ben een jongen van 16 (volwassen voor leeftijd) ik kijk anime en ik houd wel van japanse cultuur/stijl. Weet iemand toevallig een plek waar ik Japanse spullen kan kopen. Vooral Decoratie, ik zoek echt een japanse poster(soort scroll zoals in films) LET OP: Japans is geen Chinees. Bij voorkeur in de buurt van Amsterdam

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Van hier tot Tokio Prinsengracht 262 en Rozengracht 184 1016 HH en 1016 NK Amsterdam www.vanhiertottokio.com Roppongi Ijburglaan 1483 1087 KM Amsterdam www.roppongi.nl Japan Lifestyle Rijnland 385 8245 EG Lelystad (voor het geval je in de buurt bent) www.JapanLifestyle.eu En in Antwerpen heb je natuurlijk Het Japan Centre Korte Koepoortstraat 11 2000 Antwerpen Toegevoegd na 2 uur: Bij www.allposters.nl hebben ze ook Japanse anime posters en wandrollen.

Bronnen:
www.allposters.nl
www.uchiyama.nl

Dan ga je natuurlijk naar 't Japanse Winkeltje! Hier is de link van de site http://www.japansewinkeltje.nl/index.php/nl/artikelen En de locatie 't Japanse Winkeltje Nieuwezijds Voorburgwal 177 1012 RK Amsterdam Hoop dat je er wat aan hebt

Vlak bij amsterdam is een vliegveld, via fit vliegveld kun je vrij makkelijk naar japan, in japan kun je heel veel Japanse spullen kopen

in beverwijk hebben ze ook heel veel japans en chinees spul =]

Bij de Labshop in Twello hebben ze veel Japanse spullen Je kunt er een catalogus aanvragen en ze sturen de spullen per bode op tel 0571 276340 labshop@labshop.nl Gerrit

ik denk dat je wel wat kan kopen op e-bay en kapazaaaa of marktplaats .nl grtz

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100