Waar kan ik deze lamp vinden?

Zie foto. op marktplaats en meubelsites kon ik het model niet vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke foto?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de foto kwam wat verlaat ivm verkeerd formaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat een man met een duur schilderij in z'n hand, gaat het hem om de lamp die op het bureau staat. Ik vind et mooi. xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft die lamp een Jugendstil-pootje (bladmotief) of lijkt dat maar zo?

Het beste antwoord

Deze mischien. Funky stuff heeft erg gave retro lampen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Een soortgelijke lamp verkopen ze bij de IKEA.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google even op "Notarislamp".

Ze zijn veelal groen...
13 jaar geleden
Ik kan niet precies zien wat voor lamp het is, maar als je toevallig een notaris-/bankierslamp bedoelt...

http://www.alta-design.nl/item.aspx?i=1740 (klassiek groen)

http://www.nonplusultra.nl/product/staande-bankiers-lamp-wit/23406/ (staand wit)

http://www.kelkoo.nl/ssc-138201-notarislamp.html (wit, zwart en groen)

Toegevoegd na 16 minuten:
Dan misschien de makers van het programma benaderen, vragen waar de opname was, die locatie benaderen en vragen wat voor lamp het is (en eventueel of ze een goeie foto voor je hebben).
Misschien dat je zo verder komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets misschien...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze lijkt er wel op.
Maar is volgens mij niet te buigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik elke goeie lampen winkel moet het lukken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens bij: Praxis. ikea of Gamma