moet je over eigen geld beschikken voor een hypotheek?

leuk huis gezien maar geen eigen geld , huis 115000 euro , volgens de (ik kan max 143000 )hypotheek verstrekker moet ik 4500 zelf inleggen of maar een lening nemen naast mijn hypotheek , is voledig financieren niet meer mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
ronron1212
10 jaar geleden
Vanaf 1 januari niet meer moet er eigen geld worden ingelegd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Ronron,
De maximale loan to value was toch verlaagd naar 104%?
4.500 eigen geld lijkt mij daarom wat veel.
ronron1212
10 jaar geleden
Klopt iHave

Het beste antwoord

Nee je hoeft geen eigen geld in te brengen. Volledige financiering is mogelijk. De bank bekijkt dmv je inkomen wat je maximaal kunt lenen. Je moet je hypotheek wel kunnen betalen. De bank wil die zekerheid hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe lager de aankooprijs van je woning hoeveel meer eigen geld moet er in 104% van een laag bedrag is immers nietzoveel . Dat was de reactie van de hypotheeker