Hiervoor kun je bij een bank terecht of bij de hypotheker. Je zoekt geen hypotheek in heerenveen. Maar een hypotheek op een pand in heerenveen.
13 jaar geleden
Bij iedere bank die Heerenveen rijk is,
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een onafhankelijk adviseur. Beste daar in de buurt is Alfia in Sneek (geen connecties trouwens)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon naar de hypotheker gaan! Rentevergelijking is nu belangrijk met de stijgingen en de nieuwe voorwaarden! En... Ga voor nhg! Je weet nooit wat je allemaal overkomen gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer eens bij Pen Financieel Inzicht in Joure.