weet iemand hoeveel een beschadigde deur je gaat kosten als je je huurwoning oplevert? mijn verhuurder is Stagenoot.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry, mijn verhuurder is dus Stadgenoot en het gaat hier om een balkon (buiten)deur.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar is geen algemene regel voor. Neem contact op met Stadsgenoot.
Contact
T: 020 - 511 80 00
F: 020 - 511 82 33
E: info@stadgenoot.nl http://www.stadgenoot.nl/woningcorporatie/klantenservice/vraag-antwoord

Antwoorden (1)

Dat ligt eraan wat er gedaan moet worden en hier kom je pas achter als een kenner ernaar gekeken heeft.
Het beste is om zelf iemand [misschien een Pool]te vinden die de klus kan klaren tegen een kleine vergoeding want een woningbedrijf schakelt natuurlijk een timmerbedrijf in waarbij de kosten flink op kunnen lopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk ook dat dat het verstandigst is, dan zijn de kosten in de hand te houden +.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je crea. :-)