Kan de verkoper van een onroerend goed na het ondertekenen van de voorlopige verkoopovereenkomst zijn verkoopprijs nog wijzigen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, de voorlopige koopovereenkomst is namelijk een bevestiging hetgeen koper en verkoper zijn overeengekomen. Een en ander moet allen nog door een notaris bezegeld worden.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee eenzijdig kan dat niet, maar in het praktijk kan het voorkomen dat de koper en verkoper toch de prijs aanpassen omdat ze in goed overleg misschien toch dat bootje of blokhutje wel of niet mee gaat terwijl dat eerst niet zo was, maar altijd in overleg