Ga naar een lederwarenzaak, koop daar een potje leerzeep of vraag daar naar de beste manier om je jas te reinigen. Als iemand het moet weten dan zijn zij het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ligt eraan hoe hij vies is geworden en wat er op zit.
Als er een beetje modder op zit kan je wel met keukenpapier waarop water en een beetje zeep zit. ;-I
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moeilijk. War zit er op dan? Een stomerij kan je altijd wel vertellen wat ze kunnen doen, maar dat kost je geld. Je moet er wel snel bij zijn want er zijn stoffen die leer kunnen aantasten en dan doe je er niet meer aan