Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe verwijder je een plasvlek uit het tapijt?

mijn puppy heeft op mijn tapijtvloer geplast, het stinkt gelukkig niet zo erg, maar ik wil het toch wel verwijderen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Eerst zoveel mogelijk opdeppen met keukenrol.daarna schoonmaken met azijn.Neutraliseert ook meteen de geur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plast je trouwe viervoeter op je tapijt of vloerbedekking is dit erg vervelend, erger wordt het als ze het steeds op dezelfde plaats doen en zo er een gewoonte van gaan maken. Je kunt dit voorkomen door de plas op te doen en na spoelen met water en schoonmaakazijn of gewoon keukenazijn. Door de lucht van de azijn herkennen ze hun eigen lucht niet meer en plassen ze niet meer op diezelfde plaats. Werkt ook op de plaats waar ze hebben gepoept.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed droogdeppen en peper op de plek strooien, zo ruikt dit vreselijk voor de pup en zal ie niet meer daar plassen.
Volgende dag goed opzuigen en "naspoelen" met een sopje, droogdeppen en schoon is het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding