Daar is geen algemeen antwoord op te geven, omdat het afhangt van de ouderdom van het servies.

Moulin des Loups & Hamage ontstond in 1923 door de samenvoeging van twee aardewerkbedrijven. De Franse fabriek sloot in de jaren '80 van de vorige eeuw. De vaatwasmachine kwam in de jaren '50 algemeen op de markt. Sindsdien werd begonnen om aardewerk te voorzien van hard glazuur.

Dus, stamt het uit de jaren tussen 1923 en 1950 dan is het zeker alleen handmatig te reinigen. Maar werd het gemaakt tussen 1960 en 1980 dan zal het vaatwasmachinebestendig zijn. Het servies is in elk geval handgekleurd.
Amadea
4 weken geleden