Welk merk tandpasta is goed voor krassen uit het tv-scherm te verwijderen?

Welk merk tandpasta is goed voor krassen uit de tv te verwijderen?

2 jaar geleden
2.9K
Pieterke
2 jaar geleden
Het merk enz. zijn niet van belang. Kijk even bij het antwoord op deze vraag: https://www.startpagina.nl/v/elektronica/televisies/vraag/415077/kras-tv-haal/

Antwoorden (2)

Een tandpasta die baking soda bevat. Zoals Colgate.
Zorg er in ieder geval voor dat je gewone tandpasta gebruikt en geen gel. Breng de pasta op de kras aan met iets zachts zoals een wattenstaafje of doek en wrijf het in.
Uit de meeste tests blijkt dat het gebruik van tandpasta resulteert in een brandschoon maar nog steeds bekrast scherm...
2 jaar geleden
Het is het krijt wat in tandpasta voor een polijstwerking kan zorgen, zoek dus een tandpasta waarin krijt als ingrediënt wordt vermeld. Maar ik kan je beter een polijstmiddel adviseren die juist voor dit doel bestemd is. (zie bron voor polijstmiddelen)