In de wasmachine stoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is een lastige want dat ligt een beetje aan de stof waar de kleding van gemaakt is
katoen kun je heter wassen en dat is het beste tegen transpiratie lucht
zelf spuit ik spoelglansmiddel van de afwasmachine onder de mouwen en dan hup in de wasmachine
dan verdwijnen de vlekken en meestal ook deluchtjes

Toegevoegd na 1 minuut:
tweede tip azijn in het waswater
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit oma weet raad
Zweetlucht die na het wassen in kleding blijft 'hangen', kun je laten verdwijnen door een schepje keukenzout in het spoelbakje te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker wassen met wasmiddel; beetje wasverzachter en in de zon drogen.
Fris als een limoentje...
Op geen enkele andere manier verdrijf je zweetlucht. Hoe langer het zit, hoe brakker en smeriger het wordt. Even buiten hangen of in de sneeuw leggen helpt niks. Dat is een fabel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door je kleding te wassen!
en om transpiratie lucht te voorkomen kan je ook deoderant gebruiken
en als je daar net tegen kunt..talkpoeder helpt ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon je kleren een uur tot twee uur laten weken in een emmer met een (zeer flinke) scheut azijn, daarna gewoon de wasmachine in, het ruikt weer fris zelfs na een hele dag dragen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
textielverfrisser voor als je snel een oplossing zoekt (en anders zou ik het goed wassen en de zweetplekken insmeren met shampoo).
Succes!