Hoe krijg ik het deksel van het waterreservoir van mijn toilet af?

Ik wil een tablet in het waterreservoir leggen. Hoe krijg ik dit deksel eraf?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
10.3K
teusvh
5 jaar geleden
Daar zijn veel verschillende systemen voor.
Maar je zult bij de knop moeten beginnen.
Als je 'm ingedrukt houdt, zie je dan ergens een schroefje?
Of kun je de knop met een schroevendraaier ertussen omhoog halen?
TurfGraver
5 jaar geleden
Reinigings tables misschien Amadea? :D
Castle
5 jaar geleden
Als het reinigingstabletten zijn zou ik het uit mijn ervaring afraden. Alles aan de binnenzijde werd blauw en smurrieachtig. Het beste in mijn optiek is gewoon regelmatig schoonmaken. Het is zo gepiept.

Antwoorden (2)

Eerst even het kraantje van de watertoevoer dichtdraaien en dan gewoon het bovenste deel van de stortbak trekken (zie foto).
Plaatje bij antwoord
5 jaar geleden
Aan de zijkanten omhoog klikken