Hie krijg ik de geur van verbrand eten uit mijn huis?

Ik had een cake in de magnetron/oven gedaan en toen ik ging kijken had ik de oven uitgezet. Toen ik hem aanzette wist ik niet dat hij terug sprong naar de magnetron stand. Ik kwam terug en de hele woonkamer stond in rook. Ik kon niet naar binnen want er was te veel rook. Uiteindelijk is het gelukt met een natte handdoek voor mijn mond. Maar die geur gaat maar niet uit huis

Help me plsss.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
In ieder geval de ramen open zetten, dat het een beetje koud wordt binnen is niet erg. Is het net gebeurt of al uren geleden?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nadat je alles een paar uur open hebt gehad zul je ook je huis moeten schoonmaken. Alles wassen wat gewassen kan worden en alle harde oppervlakken aflappen met water met azijn/citroensap.
Verder kun je proberen in een pan water met azijn of citroensap te koken en dat te laten verdampen (niet laten droogkoken natuurlijk...)

Antwoorden (2)

Alle ramen en deuren tegen elkaar openzetten dan is het zo weg. Zeker als het buiten waait.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De ventilator op hoogste stand laten draaien! dat is het hele verschil.

Wat bij mij vorige week erg hielp was natuurlijk de ramen/deuren tegenover elkaar open zetten, maar ook de VENTILATOR op de hoogste stand aanzetten.
Dit moet je even volhouden, zet de kachel uit (stad verwarmen is niet nodig), het helpt geweldig! Weg rook en weg stank!! Succes hoor.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ventilator? Welke ventilator? Want ik heb bijvoorbeeld geen ventilator.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Jou afzuiging aanzetten .
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel een ventilator, daarom kan dit ook voor iemand anders de oplossing zijn. Misschien heb jij wel airco? geen idee @buurmannetje of mechanische ventilatie? maar daar gaat het niet om. Ik geef VS antwoord.