Mag je schoonmaakazijn ook in het wasbolletje doen ?

Toegevoegd na 1 minuut:
Implantaat van wasverzachter

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Rieneke1
6 jaar geleden
Als je het in plaats van wasverzachter gebruikt niet. Wasverzachter moet bij het laatste spoelwater, en wat in het bolletje zit komt bij de eerste wasronde. Dan wil je sop hebben om je was schoon te krijgen.

Antwoorden (1)

Jazeker, dat kan heel goed. Tenminste, als het doel ervan is de wasmachine te ontkalken.
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoi amadea
Bedankt ,voor je antwoord kijken of het gaat werken
Fijne feestdagen en een goede jaarwisseling
Groetjes, Saskia.
Ivana
6 jaar geleden
Als je zorgt dat het in het laatste spoelwater komt, verzacht je je wasgoed en ontkalk je tegelijkertijd.