Hoe krijg je jongens sportvleken uit een matras ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
11.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik durf het bijna niet te vragen, maarreh... Wat zijn jongens sportvleken?
Amadea
7 jaar geleden
Ha, als een man al niet weet wat dat is hoef ik mij er niet voor te generen. Zweetvlekken misschien?
Ritsuka
7 jaar geleden
Gaat het om sperma?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zeiltje op het bed ?? ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Volgende keer weer gewoon een sok gebruiken.

Antwoorden (1)

Spermavlekken - ga er maar van uit dat je die bedoelt - zijn zogenaamde eiwithoudende vlekken ; die krijg je er meestal wel uit door flink te schrobben met een ruwe doek of spons met een sopje van wasmiddel met enzymen (biotex). Er zijn ook speciale "vlekkentovenaars" voor eiwithoudende vlekken (bloed etc., dat grappig genoeg in de zelfde groep valt, maar wellicht nog net iets lastiger te verwijderen is|) te koop bij de drogist en supermarkt.

Goed schrobben, afnemen met een natte doek en laten drogen. Door de aard van een matras (die stop je niet in de wasmachine) moet het wellicht een paar keer overnieuw. Het is in alle gevallen voor de toekomst makkelijker dergelijke vlekke nte voorkomen door het gebruik van een matrasbeschermer, al dan niet met een waterdichte coating. De matrasbeschermer kan, net als de lakens, WEL gewoon van tijd tot tijd in de wasmachine, en hoort eigenlijk sowieso onder je lakens om je matras te beschermen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het beste kun je de vlekken zo snel mogelijk te verwijderen, als ze nog vers zijn, Dus niet wachten tot je je lakens rechtop kunt zetten ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Dus niet wachten tot je je lakens rechtop kunt zetten ;-)" OMG.