onze wollen vaste vloerbedekking (tapijt) met jute rug, blijft na reinigen muf ruiken, het tapijt is droog (onder én boven). Hoe krijg ik dat weg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Strooi er 's avonds voor het naar bed gaan eens waspoeder op. De volgende dag zuig je dat met de stofzuiger weer op. Ik denk dat het dan wel weg is of in elk geval een stuk minder. De geur van het waspoeder trekt vermoedelijk dan in je vloerbedekking. Je kunt het eventueel een paar dagen later nog eens doen.
Als je daarna weer gaat stofzuigen zul je zien dat de rest van je huis ook lekker ruikt want de stofzuiger verspreidt dan de geur van het wasmiddel.