Hoe kan het dat mijn was(machine) opeens stinkt na het verhuizen?

Sinds kort ben ik verhuisd naar een flat. Waar ik voorheen woonde gebruikte ik dezelfde wasmachine die ik nu ook gewoon gebruik. Sinds ik ben verhuisd stinkt de was en de wasmachine enorm. Als de was is opgedroogd ruikt het wel weer lekker. In het andere huis kon ik ook de wasverzachter ruiken, nu ik verhuisd ben kan ik er zoveel wasverzachter ingooien, maar alsnog ruik ik het niet meer sinds ik verhuisd ben.

Wie o wie weet hoe dat kan? En wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Misschien heeft het niets met de verhuizing te maken en heb je last van wasluis. Je was stinkt dan naar bedorven water. Zet de wasmachine aan op de hoogste temperatuur en zonder was om de machine te reinigen.
9 jaar geleden
Gooi bij de witwas voorlopig elke keer een hand soda,
Dan wordt je witwas witter en ook wordt dan elke keer je afvoer ontvet cq gereinigd.
Hou dit even of altijd vol en je zal zien dat het werkt!
PS niet bij de bonte was dus!
Succes!