Je zou de tent in kunnen spuiten met natuurazijn,goed laten inwerken en desnoods afspoelen met schoon water en vervolgens goed laten drogen
Als je de tent wel kunt wassen in je eigen machine heb je ook impregneersprays voor kampeertenten
Deze voldoen uitstekend om de tent weer waterdicht te krijgen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat gaat er niet meer uit zonder het 3 /4 keer te wassen. Dan ben je vervolgens ook de waterdichte laag kwijt. Die moet je weer laten impregneren. Dat kan je laten doen bij een zeilmakerij.