Hoe kan ik Adidas Skneo Derby Campus schoenen het beste wassen?

Deze schoenen hebben een suède achtige buitenkant, het mooiste zou natuurlijk zijn om deze in de wasmachine te kunnen gooien, maar ik denk niet dat dit goed komt.

De schoenen zijn rondom behoorlijk smerig, een doekje over de suède zou dit alleen maar beschadigen volgens mij.

Tips zijn welkom!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Goed laten drogen,afborstelen met een borstel om al het losse vuil en zand te verwijderen en eventueel met een vochtige borstel opborstelen,is het echt suede of kunstof,de schoenen van mijn zoon doe ik als ze echt vuil zijn na deze behandeling nog wel eensin een waszak in de wasmachine ,goed laten drogen en inspuiten met waterafstotende spray voorkomt ook dat ze opnieuw erg vuil worden
Nooit op de verwarming drogen dan blijft er niets van over
Ik was mijn suede jasje overigenswel in de wasmachine op koude stand met wolwasprogramma,komt er altijd superschoon en onbeschadigd uit.....dus krijg je ze niet schoon kun je het altijd proberen