Hoe verwijder ik de muffe geur uit mijn keukenkastjes?

Droge keukenkastjes dieheel regelmatig worden gepoetst en toch blijft een muffe geur hangen. Ik probeerde reeds met zgn. vochtveters, ctroen, azijn, maar na het verwijderen vn die zaken komt de geur tochterug.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
13.3K
Amadea
10 jaar geleden
Waarom vochtvreters in droge kastjes? Of vergis je je, en bedoel je dat ze klam zijn en daardoor muf ruiken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kuisen met soda wil ook wel eens helpen.

Het beste antwoord

Wat wel eens wil helpen is een schaaltje gemalen koffie (zo uit het pak) in zo'n kastje zetten. Heel lang laten staan. Het ruikt dan wel een poosje naar koffie, maar het neemt andere geuren heel goed op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer eens schoon te maken met detol
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zet eens een poosje een schaaltje met soda in het kastje.