Hoe haal je oostindische inkt uit je kleding?

Het Zijn veel vlekjes maar ze zijn allemaal erg klein. Het zit in me nieuwe t-shirt en in mijn broek.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewone inkt valt te verwijderen met melk, maar oostindische inkt is natuurlijk een stuk hardnekkiger. Toch maar proberen, zou ik zeggen, het kan in ieder geval geen kwaad.
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=vlekken&label=Inkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met een vlekkenschaar kan je oostindische inktvlekken uit je kleding verwijderen.
Ivana
11 jaar geleden
Echte oost-indische inkt kan je nergens uitkrijgen. Met niks niet.

Antwoorden (2)

Oostindische inkt is bijzonder moeilijk te verwijderen. Men kan de stof het beste meteen wassen in lauw water of zeepsop.
fremar
11 jaar geleden
Textielstoffen behandelt u met water en ammonia en daarna met sterk verdund bleekwater.

Read more: Oostindische-inktvlekken verwijderen | voor beginners http://www.voorbeginners.net/oostindische-inktvlekken-verwijderen/#ixzz2ItaSMDmr