Wij gebruiken keukenazijn als wasverzachter in de wasmachine.hoe werkt dat? En kan je daar ook schoonmaakazijn vor gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

http://www.schoonmaakazijn.nl/in_huis.html

Kijk maar eens op deze site. Daar staat dat ook schoonmaakazijn gebruikt kan worden. Het is niet alleen een wasverzachter, maar zorgt ook dat de kleuren fris blijven en niet zo snel vervagen.

Toegevoegd na 2 minuten:
De schoonmaakazijn zorgt dat de was zacht blijft, omdat het de zeepresten ook verwijdert. Ook blijft je de geur van het gebruikte wasmiddel gewoon ruiken.
amc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou bij mij niet hoor,mijn hele was stonk naar de azijn dus ik gebruik het alleen nog maar met een lege trommel om te ontvetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Interessant, hoe veel azijn gebruiken jullie dan in de wasmachine en hoe? (bakje, bolletje?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik het gebruik neem ik ongeveer een half kopje vol.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik maximaal zoveel als er in het bakje voor de wasverzachter past en dat is max. 100ml, meestal iets minder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik deed ook het bakje voor de wasverzachter bijna vol,maar nooit meer.
Rieneke1
11 jaar geleden
idd, gewoon het wasverzachterbakje vol.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
half bakje vol, anders gaat de zure geur toch een beetje overheersen.
Ivana
11 jaar geleden
Een kwart bakje is meer dan genoeg om z'n werk te doen. Dan ruik je ook werkelijk niets.