Hoe kan ik mijn ivoren pianotoetsen weer schoonkrijgen van viltstift?

wasbenzine of afwasmiddel helpt niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Met een hele zachte tandenborstel en witte tandpasta poets je ze zachtjes schoon. Wel even na wrijven met een droge doek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Gebruik ammonium
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een gummetje.
Amadea
11 jaar geleden
Dit kan u doen met alcohol.
Brandspiritus of deodorant kan ook als u geen zuivere alcohol in huis heeft.
Zuivere alcohol kan u bekomen bij o.a. de apotheek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afwrijven met citroen en zout (zonder water) is een optie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een microsponsje en een beetje alcohol. Gebruik geen spiritus de blauwe kleurstof kan in het ivoor trekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klinkt raar, maar eroverheen gaan met een uitwisbare whiteboard stift. Poosje in laten werken en wegvegen. Als het niet in een keer weg is, maar wel minder is, een paar keer herhalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook nagellakremover proberen.