hoe kan ik mijn linnen lamp schoonmaken en houden? er zitten namelijk wat bruine vlekjes op.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (3)

Ik zou het proberen met wat schoonmaakazijn en een stoomreiniger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een sopje van biotex kan je het ook schoonkrijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je het al met een droog doekje geprobeerd schoon te maken? Ik heb ook linnen lampenkappen en daar heb ik vlekjes afgekregen door er enkel met een droog doekje zachtjes overheen te wrijven.
Als dat niet lukt zou ik het eerst met een doekje met alleen een beetje water proberen en pas als dat niet helpt de andere tips gaan proberen.