Hoe krijg ik een hoeslaken van fleece pluisvrij?

Het hoeslaken wassen is geen probleem, maar er blijven altijd van die pluisjes inzitten waardoor het nooit schoon lijkt. Wat kan je hiertegen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou hem ook binnenstebuiten kunnen gebruiken....

Het beste antwoord

je hebt speciale pluizentondeuses op de markt. te koop bij oa blokker, marskramer.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wanneer je de Hoeslaken had gekocht. stond er dan bij Pluisvrij? Zo niet zou ik een andere Hoeslaken kopen die wel pluisvrij is! In elk geval ik had van een vriend gehoord dat je hoeslaken voor een nachtje in de vriezer.
Als dat niet zou werken zou ik gaan voor een andere wasverzachter die pluisvrij is voor je hoeslaken. (even rondvragen bij de winkels)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met een pluizenroller, dat is plastic rol met extrA sterk plakband aan een handvat, krijg je de meeste pluisjes er wel af.
het nadeel van fleece is dat pluizige, het blijft eigenlijk altijd erna rollen en dat zorgt voor slijtage. dat wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet, krijg je nooit weer pluisvrij. Wanneer je hem pluisvrij gemaakt hebt.( heeeeel veeel werk) dan is die bij de volgende wasbeurt weer vol met pluizen.
ALS je een nieuw hoeslaken gekocht hebt dan moet je hem de eerste keer wassen in koud water zonder zeep.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je krijgt hem voor het oog pluisvrij, door hem andersom op bed te leggen (binnenstebuiten) Als je het goed instopt aan de zijkanten zie je dat niet. Dat pluisen zou voor mij voor de " schoonheid" geen enkel probleem zijn, maar meer voor het gevoel op mijn huid en dan is omdraaien erg handig!

{als je bed opgemaakt is zie je de pluisjes ook niet en een
opgemaakt bed oogt altijd schoon, vind ik.}