Hoe krijg je vieze vlekken uit kleren?

Het zijn vlekken van bijv. gras,bloemen enz.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
Vanish natuurlijk ;)

Antwoorden (4)

Met steradent tabletten, los 1 steradent tablet op in een half vol glas water, giet het nog bruisende spul over de vlek , dep of wrijf de vlek voorzichtig schoon.
Je kunt ook vlekkentovenaar kopen, dat zijn kleine flesjes die je bij de drogist en supermarkt vind, met voor iedere vlek zijn eigen flesje.
Je kunt het ook proberen met shout of ander soort gelijk product, maar ik heb altijd het beste resultaat met steradent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon wassen met Vanish op de hoogst toegelaten temperatuur volgens het etiket
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of een ander Oxi-action spul,
van een supermarkt - eigen merk of Kruidvat.
Als je de vlekken niet te lang laat indrogen
dan moeten die er in de wasmachine gewoon uitgaan.

Zo niet, dan voorbehandelen met een vlekkenspul.

Dat spul is er in allerlei soorten, kijk bijvoorbeeld bij Kruidvat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grasvlekken insmeren met groene zeep, in laten trekken en daarna gewoon in de machine uitwassen.

Toegevoegd na 47 seconden:
Nog meer tips:

http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=vlekken&label=Gras
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is misschien raar,maar de vlek op de droge stof ,insmeren met shampoo en dan wassen in de wasmachine op 40 graden,met de andere was.GEEN ANTI-ROOS shampoo gebruiken!