Kun je konijnenvacht (niet meer vast aan het konijn ;) ) verven?

Ik heb vorig jaar een overgooier/vestje van konijnenvacht gekocht. Nu heeft het in de zon gehangen (wekenlang bij een open raam) en is er een streep "gebleekt" tot een soort mintgroen. Het is dus of weggooien of verven denk ik.
De haartjes zitten niet meer op de huid, het is enkel konijnenvacht op een "netje" vastgemaakt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi Euc. Dank voor je reactie. Je logica is natuurlijk helemaal waar. (En ik moest hartelijk lachen om het "plaatje" van een mintgroen konijn op het gras.) Ik ga vanavond gelijk even kijken of er nog een labeltje in zit.

Antwoorden (1)

Als je hem anders wil weggooien zie ik geen probleem om het gewoon te proberen, ik zou niet weten waarom niet.