Hoe krijg je de geur van een dode rat uit de garage???

Het beest was al een tijdje dood maar de geur krijg ik er niet uit. Heb allerlei schoonmaak producten gebruikt en verfrissers maar niets helpt. Enig idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.3K

Antwoorden (5)

Het product van HG `Alle nare geurtjes weg` is een goed middel om de geur van een dode rat te verwijderen.

Toegevoegd na 21 minuten:
http://nl.hg.eu/products/show/id/120/alle_nare_geurtjes_weg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ouderwetse bleekwater zal volgens mij hier ook wel helpen.
fremar
11 jaar geleden
strooi een pak gemalen koffie in de garage leeg, vooral lekker dik waar de rat lag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5min deo spuiten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vloer schrobben met bleekwater, als het droog is wat bakjes azijn water plaatsen en als dat niet voldoende is wat uien doorsnijden op een schaal leggen dat haalt ook de geur weg