Hoe maak je tapijt schoon met een stoomreiniger?

We hebben een stoomreiniger aangeschaft met verschillende hulpstukken.. Maak je een vloerbedekking schoon met een doek of ga je het vuil te lijf met "het pistool"?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oei je hebt 'm al. Weet je zeker dat je dit wil, op tapijt zit een vuilwerende laag, die haal je er af met je stoomreiniger.
Dus als je het eenmaal gedaan hebt zal je het regelmatig moeten herhalen.
Schoonmaken met de doek en niet te vochtig maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit er geen gebruiksaanwijzing bij dat ding?

Antwoorden (1)

Normaal zit daar een hulpstuk bij waarbij het water van de de straal die op het tapijt spuit onmiddelijk terug kan opgezogen worden. Dit water gaat door een filter en word opnieuw gebruikt, het vuil blijft achter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is geen stoomreiniger.