Hoe krijg ik een nagellak-vlek uit mijn witte broek? Bleek-middel heb ik al geprobeerd, ook nagellak-remover werkt niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

Je maak het eerst nat en dan ga je er met een vijl over heen, als dat niet lukt nat maken met nagelakremover of zeep
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je zou het met een beetje thinner kunnen proberen, daarmee krijg je het wel weg..
miss dat je zelf een fles hebt, of je buren want je hoeft enkel maar even met een wattenstaafje erin te dopen en over de vlek heen te gaan..desnoods een keer herhalen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thinner? zit er dan niet heel gauw een gat in mijn broek?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee hoor...je kan het gerust gebruiken..
Dit zal niet meer lukken, vlekken waar je al op hebt zitten boenen, laten zich niet meer verwijderen, je kunt overwegen de broek te verven, maar houdt er dan wel rekening mee, dat de stiksels niet mee kleuren en gewoon wit zullen blijven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor kan er gewoon af,!
Gewoon in de wasmachine gooien en klaar.
Maar was hem wel wat heter dan dat je normaal doet!