is Hotpoint (wasmachine) een betrouwbaar merk?

Na 12 jaar trouwe dienst begint mijn Zanussi wasmachine het minder goed te doen. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe wasmachine en droger.
Tijdens mijn zoektocht kwam ik een 11 kilo A+++ wasmachine tegen van Hotpoint, een voor mij onbekend merk.

Ik weet dat het van origine een Engels merk is en tegenwoordig van Indesit maar meer ook niet.

Is Hotpoint een betrouwbaar merk? Ik kom erg weinig reviews tegen over dit merk en over de machine al helemaal niets.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.2K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk kijk je niet goed, er is zat over te vinden.De machine komt niet slecht uit de bus.
http://www.kieskeurig.nl/wasmachine/beste#new=N&page=1&sort=best%2Cgrade&order=asc&q=&rq=hotpoint&ps=10&pcode=wasm&qcode=wasmachine&min_default=72&max_default=3324&min=72&max=3324
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je er al weinig over kunt vinden, bedenk je dan eerst wat te doen als er iets mis mee is? dan kan je waarschijnlijk ook niet makkelijk ergens terecht. de gemiddelde wasmachines hebben een gemiddelde levensduur van 6 jaar. Koop je een duur merk, bv Miele dan betaal je 3x zoveel, en gaat hij ook gemiddeld 3x langer mee. Bekijk gewoon even vergelijk sites. het kan je veel geld schelen en tips opleveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hotpoint-Ariston Wasmachines (37)
Expertscore gemiddeld: 6,1 (2 testen)
Oordeel gebruikers: 8,3 / Goed (94 testen)
fremar