Is er een redmiddel voor een katoenen pyjamabroek die ooit in de lengte gekrompen is ?(zoals b.v wijnsteenazuur voor een gekr.wollen trui)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
anneliez
12 jaar geleden
wat doet wijnsteenzuur voor een gekrompen trui dan?
MissBiggie
12 jaar geleden
ben ik ook benieuwd naar. over het algemeen komt iets wat gekrompen is nooit meer goed ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb deze tip nog niet zelf uigeprobeerd maar je vind hem terug op de site oma weet raad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uigeprobeerd = uitgeprobeerd

Het beste antwoord

t enige wat je nog kan proberen, is maak je broek
nat,rek hem zo veel mogenlijk uit,zet iets zwaars
op onder en bovenkant en laten drogen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
't is gelukt,bedankt+!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
't is gelukt,bedankt+!

Andere antwoorden (1)

Voor die pyamabroek: Daar helpt niets meer tegen, maar je zou er met een leuke bijpassende stof een valse zoom aan kunnen maken.
Leg volgende keer je katoenen te wassen nieuwe kleren eerst 15 uur in koud water, dan krimpt het niet meer tijdens de eerste was.
Ivana
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
handige tip, dat wist ik niet, +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wilde ik ook gaan zeggen+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal dit antwoord +
Ook de reactie van conqie klopt.