Afhankelijk van wat er op de muur zit, behang/verf afdoen met een goede ontvetter en daarna goed laten drogen. Wat je ook nog kunt doen is een vochtige theedoek op de vlek en dan met een heet strijkijzer eroverheen om het zo los te weken maar dat hangt ook heel erg van de muur af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee ,het zal niet vanzelf weg gaan wel wat opdrogen maar er blijft altijd een vette vlek blijven zitten als je er niks aan doet. Hoe erg zichtbaar die blijft dat hangt af van wat er op de muur zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die vlek blijf je zien. Als je muur waterafneembaar is kun je proberen met een sopje of ontvettingsmiddel/vlekkenmiddel. Het beste is volgens mij om direct als het op de muur komt, proberen het eraf te krijgen met een beetje afwasmiddel en water.