Hoe houd je 'natte doekjes' het langst nat?

Ik heb, zoals velen, een pakje met vochtige doekjes in het toilet staan. Deze zitten in een plastic box, maar toch drogen ze al uit na een maandje. Heeft iemand tips om ze langer vochtig te houden? Wellicht is dit afhankelijk van het merk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken dat probleem. Maar ook een droog doekje kun je nog wel gebruiken. Houd even onder de kraan en voila!

Het beste antwoord

Ik heb dat probleem ook.
Ik leg ze met pakje en al in dat plastic doosje, maar toch drogen ze uit.
Dus giet ik er af en toe een klein beetje water in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo doe ik het ook Momo. Simpele oplossing . + van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geprobeerd en werkt perfect!

Andere antwoorden (3)

Leg onder in de box een stuk plasticfolie wat je bovenop extra sluit en dan de deksel erop.
Blijven ze lekker vochtig.
12 jaar geleden
Dan sluit je doosje niet goed af, want als het doosje goed afsluit zou dat niet zo snel moeten kunnen. Ik doe ze altijd met verpakking in het doosje en dit blijft lang vochtig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop altijd een pakje die je weer dicht kunt doen...dus bewaar ze in de originele verpakking en bij mij zijn ze nog nooit uit gedroogd.....misschien is dat een idee..