Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn schoenen weer mooi schoon?

Het is nu al een tijdje geleden dat ik ze heb gekocht, en ik wil mijn schoenen weer mooi maken. Dus wat vies is, zo wit mogelijk krijgen.

Wat kan ik hiervoor het beste gebruiken? Ik ben best bereid even naar de schoenmaker te lopen voor een middeltje natuurlijk.

Op de foto zie je de schade ;)

Groetjes!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wou zeggen : wekelijks poetsen. Maar dat is met dit type ' schoenen' natuurlijk niet echt een optie......

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Billendoekjes! Werkt bij mij altijd heel goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Bij mij ook! Hihi

Andere antwoorden (5)

los een steradent tablet op in een half glas warm water,
giet het nog bruisende spul op de vlekken en dep of wrijf schoon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een sodasopje goed schrobben...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het witte randje kun je makkelijk weer mooi wit krijgen door een beetje bleekwater op een doekje te doen en dan voorzichtig langs de witte rand halen,hierna met wat schoon water op een doekje nadoen.
Pas wel op dat je niet met bleek op de stof erboven komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier thuis maken wij schoenen altijd schoon met baby billendoekjes.Die van de Action zijn het goedkoopste en werken het beste.Daarna inspuiten met vuilwerend en waterafstotende spray die te koop is bij alle schoenenwinkels
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dasty van de wibra, het is een ontvetter..
ik weet niet wat voor materiaal jouw schoenen zijn, maar met leren schoenen werkt het in ieder geval wel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding