Hoe krijg ik mijn schoenen weer mooi schoon?

Het is nu al een tijdje geleden dat ik ze heb gekocht, en ik wil mijn schoenen weer mooi maken. Dus wat vies is, zo wit mogelijk krijgen.

Wat kan ik hiervoor het beste gebruiken? Ik ben best bereid even naar de schoenmaker te lopen voor een middeltje natuurlijk.

Op de foto zie je de schade ;)

Groetjes!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wou zeggen : wekelijks poetsen. Maar dat is met dit type ' schoenen' natuurlijk niet echt een optie......

Het beste antwoord

Billendoekjes! Werkt bij mij altijd heel goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Bij mij ook! Hihi

Andere antwoorden (5)

los een steradent tablet op in een half glas warm water,
giet het nog bruisende spul op de vlekken en dep of wrijf schoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een sodasopje goed schrobben...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het witte randje kun je makkelijk weer mooi wit krijgen door een beetje bleekwater op een doekje te doen en dan voorzichtig langs de witte rand halen,hierna met wat schoon water op een doekje nadoen.
Pas wel op dat je niet met bleek op de stof erboven komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier thuis maken wij schoenen altijd schoon met baby billendoekjes.Die van de Action zijn het goedkoopste en werken het beste.Daarna inspuiten met vuilwerend en waterafstotende spray die te koop is bij alle schoenenwinkels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dasty van de wibra, het is een ontvetter..
ik weet niet wat voor materiaal jouw schoenen zijn, maar met leren schoenen werkt het in ieder geval wel!