Omdat het warm is en nog een beetje vochtig. Dat vinden oorwurmen fijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oorwurmen verstoppen zich graag. Ze zitten in dahlia's, in wasgoed, onder de deurmat, onder bloempotten, soms zelfs in het rubber van de koelkast. Behalve dat het soms vervelend is dat ze overal onder en tussen kruipen richten ze weinig schade aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oorwormen zijn nachtdieren en zo gauw het licht wordt, kruipen ze weg, het liefst ergens tussen.
Toevallig is dat je schone was, kunnen ook bloemen wezen of het bakje met wasknijpers die buiten is blijven staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna al die insekten houden van een donkere omgeving (ook spinnen, en zilvervisjes etc) en zodra het licht word zoeken ze dus een donker plekje. als ze geen washoop zien, kruipen ze net zo goed achter plinten, of zitten ze in donkere ruimte`s zoals wc of kelderkast etc.