Hoe een vergeeld kastje weer wit te krijgen ?

Dacht zelf aan citroen in het water maar ben er niet zeker van. Soortgelijke vraag is 2 jr geleden gesteld daar ging t om tuinmeubels,dus kwam ik niet écht verder mee.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
62.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door licht én nicotine. Het is van n soort kunststof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door licht én nicotine. Het is van n soort kunststof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door licht én nicotine. Het is van n soort kunststof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat heb je als je tegen de grens aan woont 1x maar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dasty ontvetter (gele flacon) werkt super. Heb er mijn vergeelde deursponning weer wit mee gekregen.

Antwoorden (7)

Echt mooi zal het niet worden,dus licht schuren en opnieuw schilderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een sponsje en schuurmiddel (Cif), dit werkt echt goed!
Of wat pure chloor op een sponsje en dan boenen. Wel goed met veel water afnemen daarna!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chloor werkt ook goed voor gele radiatoren trouwens :)
Ga naar een verfzaak, die hebben altijd wel tips daarvoor, of hebben het juiste verf!

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cilitbang werkt ook HEEL goed om dingen weer wit te krijgen.

Direct erop spuiten en eventjes laten intrekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soda haalt vettige nicotineachtige vergelingen erg goed weg! Puur soda op een kletsnatte doek en boenen maar.
Vrij mild voor het milieu.
Werkt dit niet dan kun je pure ammonia ook nog eens proberen, liefst buiten vanwege de dampen......werkt dit niet, wat ik me niet kan voorstellen, dan is idd verven de enigste oplossing

Toegevoegd na 4 minuten:
Maar ik las dat het kastje kunstof is, dus dat gaat niet lukken......maar met alle tips van iedereen hier, moet er vast eentje werken, dat kan haast niet anders!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Commandant werkt perfect (de rode of groene)
oa verkrijgbaar bij halfords

Toegevoegd na 57 seconden:
ik ga natuurlijk wel uit van een kunststof kastje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht flinke scheut gloor in het water.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Chloor zal je bedoelen....