Wat onderneem ik tegen luis in het kippenhok ?

ik geb luizen in mijn kippenhok

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Travipharma, anti luis en worm, voor duiven, vogels, kippen. Ter behandeling en/of voorkoming van parasieten zoals: luizen, bloedluis, mijten, schurft en lichte worm-infecties.
Probeer dit eens.
Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als de kippen buiten zijn het hok met peterolium inspuiten met name de naden en kieren, deze later goed afkitten en het hok met witkalk witten aan de binnenzijde.
De stokken waar de kippen opzitten aan de uiteinden met pure vaseline insmeren.
regelmatig het strooisel verversen en bij deze verversing wederom de naden en kieren met peterolium inspuiten.
Ook schijnt het te werken als er knoflookpoeder door het eten vermengd word of uienschillen in het nachthok gegooid worden